Det här med dom självsäkra typerna..   

.. har ganska blandade åsikter om dom. Mest åt det dåliga hållet.
Ibland när man kikar runt på sso-bloggar så ser man mycket om championaten osv.
Det är nu vi kommer till problemet i mina ögon.
Sure, det är absolut helt okej för mig att ni skriver om eran placering, ev. vinst osv.
Men sen att vissa skriver ba "Åh skulle kommit 1:a om jag inte sprang in i höbalen blablabla".
 
Hur kan ni vara så himla säkra på att ni skulle komma etta om de inte var för höbalen?


I mina ögon får de er att verka lite egocentriska, otroligt självsäkra och nästan lite malliga..
Som att ni skulle ha betydligt större chans att vinna än alla andra deltagare, hmm. 
 
Såklart finns de dom som bara skriver de någongång,
för att det kanske var så att dom var precis vid mållinjen och for in i en höbal, det är jag helt okej med!
Men sen att andra skriver att dom hade hunnit halvägs in i tävlingen och fastnade någonstans,
men är ändå helt hundra att dom skulle vunnit.. Kom igen?

Fortfarande så kan allt hända i en tävling och var inte så sjukt säker på att ni kommer vinna..

Ni som känner igen er, ta åt er lite granna. 




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback