Varmt välkomna till min blogg!   

Hej! Nu är det så att jag funderat fram och tillbaka om att skaffa blogg, men vi kör på!

Det jag kommer blogga om är framförallt mitt liv på SSO (Star Stable Online), och allt där emellan.
Mitt namn där är Juliette Stardawn och har för tillfället bara en häst, Firerain, men han är då bäst!
Mer fakta om mig och Firerain ska ni få senare!


Här får ni iallafall en bilder på mig och min älskade "Ragge".
Ser ni hur stor han är? o:
 
 
 
 


Natalie

Om man tittar på detta inlägget och dina nuvarande så ser man hur du utvecklats :D Älskar din blogg O.O

Svar: HAHAA nej de där inlägget hahah! Men tack så mycket :DD
Juliette Stardawn

2013-12-23 / 12:09:32
BLOGG: http://southson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback