Åsikter om hästarna ~   

I förra veckans uppdatering, då Skördebyggden öppnade, så kom det även fyra nya hästar till SB.
Det var två storhästar & två ponnysar som anlände till två gårdar.
 
 
Min kommentar: Detta är ju en likadan häst som den som finns i Fort Pinta, förutom att den har typ orange man istället för svart. Men trots att många anser att den liknar en pumpa, ser plastig ut etc. så gillar jag den. Den är unik och i en helt egen klass! Dock kunde den gärna fått ha strumpor på bakbenen också;)
Väldigt gullig tycker jag den är, då jag sett en i klubben rida runt på en sådan!
Jag skulle helt klart kunna ha denna i mitt stall, 8/10 får den!
 
 
Min kommentar: Jag gillar ju som inte ponnysarna egentligen, då jag börjat lessna på dels deras seghet & att vi nästan bara får ponnysar när vi väl får hästar. Men jag diggade dennes färg och om jag skulle inskaffa mig någon ponny, lutar det mot denna! Men allra helst skulle jag velat ha dennes färg som storhäst, fatta vad fint!
Jag diggar att det är olika nyanser av brun, precis som IRL och den får 7/10 av mig!
 
 
Min kommentar: När jag såg den här hästen blev jag såld, men nu när jag tittar på den ännu noggrannare så svalnar det lite. Jag säger inte att den är ful & att jag inte skulle kunna tänka mig köpa den, men dock har jag några synpunkter om den. Den är lite väl glansig och röd för min smak, men jag älskar ögonen och bläsen som den har! Så den får 7/10 av mig!
 
 
Min kommentar: Ännu en häst som redan funnits som dom bara bytt manfärg på. Lite tråkigt att dom tog en väldigt unik färg som redan fanns och ändrade om lite. Gillade den gamla bättre då jag tyckte den blev mer unik. Detta är ingen ponny som jag skulle kunna köpa, men tycker den bara är lite tråkig thats all. Annars söt!
5/10 får den av moi!
 
 


Hanna Skyforce

Hej!
Får jag låna bilderna och göra likadant på min blogg om jag skriver att bilderna är från dig?

Svar: Hej du! Klart du får göra det, bara du ger creds ^^
Juliette Stardawn

2013-11-04 / 06:44:52
BLOGG: http://teamskyforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback