Inte som alla andra ~   

Har ni tänkt på en sak? Jag har troligtvis nämnt det förut men jag gör det igen. Ops.
Om nån bloggare skriver något, så skriver en hel bunt med andra bloggare om samma sak senare?
Det kan vara om allt till åsikter, spekulationer etc.
 
Varför man gör så har jag ingen aning om, haha.
Tycker det ser ganska kul ut när en bloggare skriver något, sen skriver någon om samma sak, sen någon annan om samma sak som de två tidigare osv.
Det blir alltså åsikter om samma ämne som alla andra.
Tro inte nu att jag inte gillar att de som bloggar om samma saker & tycker dom är dåliga eller inte har något att komma med, absolut inte!
Jag tycker alltid det är kul att läsa vad varje person har för åsikt kring en viss sak :) 
Dom får mycket väl skriva om exakt vad dom villderas blogg, men denna tanke slog mig bara!
 
Men när jag märker att en sak börjar bli en "trend", så väljer jag själv att inte att skriva om det om ingen ber mig.
Varför? Jo för jag tycker det kanske är kul om det finns iallafall någon blogg som inte följer strömmen. 
För jag tycker det är roligare om man hittar något som inte har uppmärksamats tillräckligt eller ingen kanske tänkt på. För tillslut kanske det blir alldeles för mycket av samma slags "inlägg".
Haha oj vad rörigt det här inlägget blev nu. 
 
 
Men åter igen, tro inte jag hate:ar på någon nu, för det vill jag verkligen inte!
Men jag försöker hitta min egna stil & vill nog inte alltid blogga om allt som andra nyligen gjort.
Visst kan det hända att även jag bloggar om kanske samma åsikter för jag tycker det är intressant, men jag försöker att inte följa strömmen om det kommer en ny fet "bloggtrend".
Nu snackar jag främst om åsiktsinlägg och inte inlägg om kanske en ny uppdatering, tävlingar, hästar eller dylikt.
 
Hoppas ni förstod mig & detta är en anledning till att jag inte bloggar om kanske laggare, rykten etc :)
Ugh vad rörigt, men ni överlever nog ;)
 


Lova was here

Jag skriver egentligen nästan aldrig sådär, jag gillar VERKLIGEN INTE att följa strömmen haha, men i brist på bloggidéer ;)

Svar: Tjohoo, en till som inte heller gör det! Men eller hur, ibland är det bara helt tomt i skallen & då tycker jag det är helt OK :)
Juliette Stardawn

2013-11-11 / 22:49:48
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se/
Emelie Silverhaven

HAHA men du satte typ ord på vad jag alltid tänker. Kan inte låta bli att skratta lite när någon skriver ett åsikts inlägg och sedan hänger någon eller några på och skriver exakt samma sak med lite annorlunda ord... Men de kan va intressant om någon tycker tvärtom och skriver ett litet svar på tal :D det är en sak men att skriva exakt samma sak med exakt samma åsikter, lame.

Svar: Hahah jaa, det ser lite lustigt ut! Jag älskar när folk skriver typ svar på tal *__* Om jag håller med någon, brukar jag istället oftast länka till inlägget och ba: kika in där, asbra åsikt osv :D
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 17:57:20
BLOGG: http://silverhaven.blogg.se
Myra Riverfall

Tycker också det är förfärligt tråkigt när alla bara skriver samma sak (inte har nåt nytt att komma med om en åsikt någon annan redan skrivit om).. SKILLNAD är om man har något eget att komma med och om man tycker väldigt olikt! Då kan det ju vara kul.

Svar: Jomen precis! Lite variation hade ju inte skadat ^^
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 18:32:17
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback