Lite hiss från uppdateringen ~   

Jag kollade igenom uppdateringen igår & hittade lite som jag skulle kunna tänka mig köpa
inom en riktigt nära framtid ;)
 
Dels dom där tre snygga överdelarna som finns vid Fiskeshopen vid Ingus klippa :)
Sen det där riktigt svarta, långa vågiga håret som kom till den nya salongen.
 
Jag har inte sett många som har det svarta håret utan mest det platina färgade håret.
Tyvärr så passar inte min "gubbe" i typ vitt hår så mörkare färger får det bli!
Och tyckte även att det svarta passade min bäst & med något på skallen så lär det bli snyggare ;)
 
 
 
 


Amanda Lightfield

SÅ SNÖGGT PÅ DIG DU MÅSTE KÖPA!!!!

Svar: JAG SKA NÄR JAG BLIR RICH HÖÖHÖ!!!
Juliette Stardawn

2013-11-14 / 18:40:04
BLOGG: http://snowgaze.blogg.se
Kate

Köpte det bruna och eftersom att det kostar 290 så är det nt så många som har köpt det :DD

Svar: Jag såg det! Avled lite när jag såg priset :S Men gillar när inte så många har det :3
Juliette Stardawn

2013-11-14 / 19:30:59
BLOGG: http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback