Planerna för levling atm ~   

Nu när jag har tre 15-levelshästar, så betyder det att jag har tre hästar kvar innan jag förhoppningsvis slipper levla ett tag! Så jag har gjort en liten prioteringsordning över vilken häst jag ska ta och levla först.
 
 
Första hästen: Är min kära Airwalker "Walle" som har fått stå & ruttna i stallet medans det har kommit nya hästar in i familjen Stardawn. Han var min andra häst och den första häst jag köpte utöver Firerain. Så han har en liten speciell plats hos mig. Stackarn har varit på level 10 sen maj & nu är det dags att ta mig i kragen och levla honom!
 
Andra hästen: Är en av mina nykomlingar, vilket är Popcheif "Pelle". Pelle var ett spontanköp som jag ändå hade tänkt igenom ett bra tag. Jag är supernöjd över att jag köpte honom & eftersom han är den näst nyaste hästen hit, så ska han levlas efter Airwalker!
 
Tredje hästen: Är min nyaste häst. Det är Scarletknight "Charmant" som den stora grabben går under. Han råkade jag få till level två när jag prövade några banor men nu ska han få stå och vila ett bra tag framöver, förutom kanske någon ritt. För han är nämligen efter Popcheif & men vet när han eller Airwalker blir klara....
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback