Dagens fråga ~   

Kanske dags att komma med lite såna nu när bloggidéerna tryner lite ;)
 
Jag har precis fått höstlov & jag njuter av varje sekund. Omg, så sköönt!
Jag ska ju snart utomlands också så då blev det ännu bättre ;)
Dock så firar jag ju Halloween utomlands, men det är inget som jag är ledsen över!
 
Hur är det med er förresten, ska ni fira Halloween hemma eller med kompisar? :)
 
 


Siri

har höstlov just nu, och ska fira halloween med mina kompisar :D

2013-10-29 / 16:21:59
BLOGG: http://moonbear.blogg.se
Diana Flowerpie

Förmodligen med familjen, jag är en sådan flicka som är lite halvt 4-ever alone, så jag är sällan med vänner :(

2013-10-29 / 16:26:40
Adrienna Darkbell

Japp, har fått höstlov! Dock så väntar jag bara på tiden att gå så jag får träffa min pojkvän igen, men ändå. x) Så jag ska fira halloween med familjen och med pojkvännen då och vi ska baka halloweenbakelser! :3
själv då, hur firar du halloween? c:

Svar: Åh lät mysigt! Jag ska fira Halloween utomlands faktiskt! ;) Så lite synd att jag inte träffar mina kompisar under Halloween, men that's life! x)
Juliette Stardawn

2013-10-30 / 10:48:39
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback