Det såkallad "benskydden".. ~   

När vi först började rota runt i det olika shopperna som fanns omkring i Skördebyggden, så upptäckte vi ett par benlindor som stack ut mer än det andra.
Jag pratar om det såkallade "benskydden" som folk väljer att använda.
Dom ser ut som benskydd med sina kardborreknäppningar och utstickande form & jag är förälskad i dom.
Dom ser proffsiga ut och jag kommer använda dessa vid terräng eller hoppning först och främst.
 
 
 Jag tror och hoppas att vi får fler av dessa "benskydd" inom en snar framtid i fler färger!
T.ex röda, gröna, blåa, bruna, svarta eller varför inte lila?
 
 
 
 
 
 
 
Snabbredigerade bara hur det skulle se ut & jag tror det skulle funka utmärkt!
 
Vill ni ha fler av dessa "benskydd" till SSO? :)
 
 
 


Esmeralda Silverforce

Jag vill absolut ha fler! De är så sjukt snygga att jag knappt kan använda något annat just nu x)

Svar: Haha I feel ya! Får hoppas att SSO teamet besvarar våra böner ;)
Juliette Stardawn

2013-10-28 / 21:01:09
BLOGG: http://monokerus.se/
Rose Skyfield

Min första tanke var när jag såg de var "riddarutrustning" hahah xD men de var grymt fina. :3

Svar: Jaha åhå, det tänkte jag aldrig på! Ja verkligen, vill ha fleeer! c8
Juliette Stardawn

2013-10-28 / 21:27:38
BLOGG: http://skyfield.blogg.se
Siri

Jag blev inte så förtjusta i dom från början, tyckte de såg lite... jag vet inte, jag hade andra förväntningar på benskydd x) Men nu tycker jag allt bättre om den för varje dag, kommer de i andra färger kommer jag lugnt slå till

Svar: I början var jag lite skeptisk jag med, men när jag väl köpte dom och använde dom, blev jag fast! Vi får hålla tummarna! :D
Juliette Stardawn

2013-10-28 / 23:49:22
BLOGG: http://moonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback