Föl i SSO? ~   

Det har diskuterats till och från om att ha föl i Star Stable Online. 
 
Dock så har nog de flesta ställt in sig på att det inte kommer vara möjligt att ha söta, stojiga föl i spelet.
Jag hade tyckt det hade varit kul med föl i spelet, men förstår att det blir otroligt jobbigt för spelskaparna att designa om hästarna och göra en helt ny grund. Plus ska fölen få vara föl föralltid?
Då blir det ännu mer arbete för dom stackars designarna!
 
Tog mig friheten och redigerade en snabb bild, cirka 10 minuter, för att se hur det hade kunnat se ut.
Min häst Airwalker "Walle", fick ställa upp som modell och tja, hann inte göra klart bilden riktigt...
 
 
Hann inte göra klart bilden p.g.a jag ska iväg strax, men tycker han blev rätt söt iaf lol. ;)
 
Visst, det hade varit kul med föl till SSO, men svårt att göra dom. 
Men vad tycker ni?
 
Hade ni velat ha föl till SSO? :)
 
 
 


Exenzia

JAAA OMG SÅ SÖT

2013-10-19 / 12:34:44
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Vendela Moonlake

Alltså det skulle vara värsta typ drömuppdateringen (förutom SB) c8 Om bara SSO teamet vore supermänniskor så dom kunde skapa avelfunktionen :c

2013-10-19 / 15:46:56
BLOGG: http://ponnytidernas.horseworld.se
Diana Flowerpie

RÄTT så söt? Skojar du? DEN ÄR JU URGULLIG!!! :D :D

2013-10-19 / 15:55:08
Esmeralda Silverforce

Det folk inte tänker på då de säger "jag vill ha föl" är konsekvensen. Vad ska vi göra med fölet? Ska fölet vara ett föl för evigt? Om det växer upp, ska vi börja rida på det? Jag tror att det hela skulle sluta med att alla börjar tjata om att sälja hästar mellan olika spelare, och då lär det bli lika galet och pengafixerat som på stallet.se. Nä, föl kan säkert vara gulligt i spelet, men jag ser inte vitsen eller nyttan med det och jag tror att det bara skulle skapa problem.

2013-10-19 / 17:23:36
BLOGG: http://monokerus.blogg.se/sso
Myra :D

Håller med Esmeralda Silverforce till viss del!

Att vi skulle kunna äga, sälja föl osv. skulle inte fungera i längden. Däremot skulle vi i framtiden kunna få något uppdrag som har med ett föl att göra som kommer till Jorvik. Precis som smugglarna kom! Då behöver de bara göra ett :)

2013-10-19 / 18:38:08
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se
Selena Westgirl

hadde vært super funny med føll i sso :D
elsker ideen men jeg er enig i at det blir veldig vanskelig å få til....

2013-10-19 / 20:25:25
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no
Anonym

Walle var ju jätte söt när du gjorde honom till ett föl.

2013-10-20 / 09:44:53
Minna Silverhill

Fölet var jätte gulligt och jag är inte så intresserad av att ha det på SS men det är min kompis!
------
Hur får man runda kanter i bilden? :3

2013-10-20 / 13:42:55
Ella Riverfall

Jag tänker att sitt sto får ett föl och sen kanske som på howre så får man ett meddelande att : ditt föl har växt upp och kan inte bo hos dig längre.Så då får man sälja fölet

2014-02-19 / 21:44:29
ZOEY MOONBLANKET

håller absolut med ella riverfall om det där med att sälja fölet i slutändan men ändå inte.😁jag tycker at man licksom ska få rida in hästen och SEN sälja den

min åsikt har lagts

2014-06-07 / 09:02:12

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback