Idag är det onsdag igen!   

 
 
Trots allt stoj & alla uppspelta människor i globala, sneakpeaken från Star Stable teamet, så tror jag ärligt inte att Södra Jorvik kommer öppnas idag. Partypooper I know, men jag tror att de skulle komma med något slags releasedatum innan eller liknande uppgifter som det var med Gyllenåsarnas Dal. 
 
Dock tror jag att vi kommer få lite mer information kring SJ idag, iaf ett release datum!
Förutom det är jag rätt öppen för olika slags uppdateringar, för jag vill trotsallt dom sparar massa kläder, funktioner, hästraser etc. till Södra Jorvik också! ;) Men en arab eller andalusier skulle verkligen inte sitta fel ;)
 
Vad tror ni, öppnar Södra Jorvik idag eller inte? ;)
 
 


Nichole starrock

Tror som du att sso inte öppnar södra Jorvik idag med tanke på att de förra veckan när de släppte bilderna, skrev att vi skulle få mer info snart! Så vi borde ju få info idag eller iallafall innan de släpper södra Jorvik! :)

2013-10-02 / 10:46:16
Exenzia

Tror inte det öppnar idag. Bara för det är deras födelsedag imorgon behöver det ju faktiskt inte betyda att det öppnar, haha.. Men jag gissar på något slags födelsedagsrelaterat, andalusier och mer info om södra Jorvik! :D

2013-10-02 / 11:43:37
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback