Isisar i ett nötskal...?   

Förra veckan stötte jag på Myra i Moorland, när hon sprang runt och gjorde mig avundsjuk med hennes nya, maffiga andalusier. Hon tryckte hennes snygg häst i nyllet på mig och är en av anledningarna till att jag tog hem Scarletknight. Suck.. 
 
Vi började prata och sen diskutera hästraser and so on, och hamnade då på islandshästar.
Hann inte fota alla våra vackra och kloka åsikter, meeeeeen
Här nedan är vad vi kom fram om dom:
 
 
 
 
Uhm ja, islandshästar är alltså ett finare namn för fluffiga, skäggiga mutantugglor (:
 
 
 
 


Exenzia

fu juli, du kan vara en mutantuggla!!!11 :(

2013-10-15 / 11:07:41
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Anonym

JAA hahaha. XD nice talk we had c:

2013-10-16 / 21:40:46
Myra

Det blev anonym?! <.<

2013-10-16 / 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback