Morgonritt med en bekant ~   

Jag vaknade hyffsat tidigt idag, kring halv 10 & bestämde mig för att logga in och göra bort uppdragen.
Så när jag är mitt uppe i att leta efter en klumpig stadsvakts nycklar i nån rabatt, så stöter jag på en gammal bekant. Och inte vilken som helst, utan Nikki Westlake. Min gamle, gode, saknade vän!
 
Så vi bestämde oss för att ta en lång ridtur genom Gröndal & sen ut till nåra fina stränder där vi kunde svalka av våra hästar, i den stekande solen!
 
 
 
 
Med mig hade jag Snowkiss, som verkade uppspelt & glad att få komma ut och röra sig. 
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, kortfattat så flummade vi runt as good old times!
 
När vi närmade oss en stor, vid äng så fattade vi galopp och lät hästarna få sträcka ut sig riktigt ordentligt.
Oj så himla kul det var och det var skönt att få lite vind på sig när solen stekte på.
Tog några skutt över muren också och min fina prinsessa hoppade över dom galant! Sen vid ridmålets slut, avslutade vi med att bada våra fina krakar lite & jag är förvånad över att jag inte trillade av från Weras rygg av allt bus och stoj vid vattnet ;)
 
 
 
 
 
 


Exenzia

Kan jag sno Snowkiss? <333333

2013-10-26 / 18:16:16
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Nikki Westlake

älskar dig min fina ♥♥

2013-10-26 / 18:57:51
BLOGG: http://southjorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback