Nytt jobb maybe?   

Sen jag träffade Donald för första gången, upptäckte jag mina dolda supertalanger.
Både hos mig och Firerain, och jag kände vilket superteam vi hade kunnat bli inom byggbranchen!
 
Why? Jo här nedan ska du få se!
 
Min Ragge är tydligen ovanligt stark och orkar mer än vad han visar på träning....
Och spatserar stolt omkring på stockar på rumpan. Så han kan lätt bli min fraktmaskin!
 
 
Sen när det gäller min talang så är jag riktigt händig av mig.
Sliter som ett djur och är inte rädd för att råka hugga av varesig hår eller tummar!
Min teknik är nog det vackraste du sett inom bygg och jag är inte rädd för att använda huvudet, HOST.
Jag tror nog ni förstår vad jag menar ;)
 
 
 
Sen när det gäller själva bygget, så blir allting klart i tid. Oftast. Hmm.. Kanske lite senare. Aldrig.
Ni får alltid en dagsgaranti, dock gäller det inte om ni går över med en överviktig häst...
 
 
Så vad säger ni, ska jag kanske starta upp ett BYGGARJULI AB? 
Tycker det låter som en utmärkt idé, då vissa är bättre i championat & jag i bygg ;)
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback