Ojdå...   

 
 
Sådär mycket har jag kvar att göra tills jag kan gå in i Skördebyggden.
Alltså två dagar kvar, för jag missade att göra uppdragen två dagar I'm afraid...
 
Så jag kommer in om jag har riktigt riktigt tur på torsdag, annars fredag medans alla andra får ha det så roligt att kunna strutta omkring på SB redan imorgon. Ugh, har mig själv att skylla av min klumpighet.
Men jag är faktiskt inte alls arg eller ledsen för att jag missar det, varför?
Jo, för imorgon kommer det bli absolut kaos troligtvis för imorgon öppnar dom SB och jag kommer bara känna mig stressad. Så att jag gör uppdragen osv på fredag, gör mig absolut ingenting!
 
 
Dock lär jag få undvika SSO bloggar de två dagarna :S
För att undvika spoilerna så klart haha! Plus jag kommer nog inte nämna något med spoiler när även jag kommer in i SB, just so you know!
 


Tindra Silverheart

Om man vill kan man köpa byggmaterial till bron om man inte är färdig :3 (kom i uppdateringen)

2013-10-23 / 13:34:45
BLOGG: http://tinnisostars.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback