Paddockön ~   

Ett ställe som jag verkligen gillar är Paddockön.
Det är verkligen hur mysigt och charmigt som helst på den lilla hästön.
 
 
Jag önskar och hoppas innerligt att man kommer kunna ha hemstall där senare i framtiden.
Då skulle jag utan tvekan flyttat dit direkt!
Även fast jag bor i Jorvikstallet just nu, så trivs jag med lite mindre ställen, eftersom i JS är det ständigt massa folk överallt. Jag älskar JS för det finns historia bakom den. Men jag är en lite mer "mys" människa och jag avgudar hur dom har gjort paddockön.
 
 
En sak som jag tycker gör paddockön, är dess superstora och vackra paddock.
Man kan ta fantastiska bilder där och den är så öppen att man kan i störtsett göra vad som helst i den.
 
 
Gillar ni också paddockön & skulle ni flytta dit om ni fick chansen? :)
 


Alexandra Mistdawn

Jag älskar verkligen paddockön! :) Och skulle helt klart flytta dit om ditt gick! :D

2013-10-29 / 11:14:31
BLOGG: http://aprikossystrarna.blogg.se
Esmeralda Silverforce

Jag skulle nog inte flytta dit, jag älskar mitt Jorvik, men jag tycker att hela ön är sjukt fantastisk och jag spenderar mycket tid där ^^ Dock skulle jag verkligen uppskatta om man fick valet att ha hemstall där, liksom jag vet att många faktiskt vill bo på Sunfieldgården. Känns lite hemskt med så många vackra gårdar som man inte kan bo på </3

2013-10-29 / 12:26:51
BLOGG: http://monokerus.se/
Rose Greenhill

Ja, skulle vilja ha möjlighet att bo på alla Skördebygdens gårdar, allra helst bedrövade Dews farm :D

2013-10-29 / 14:11:45

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback