Ridtur med Loretta ~   

Jag har 5 hästar just nu, och vissa kräver mer tid än andra. Och eftersom jag har så mycket arbete annars, så hinner jag inte alltid ta ut mina hästar varje dag.
Men idag hörde min gamla vän Loretta ifrån Moorlandstallet av sig och undrade om jag ville följa med på en liten uteritt kring Moorland. Jag tackade ja, men hade fortfarande svårt för vilken av mina hästar som skulle få följa med.
 
 
Airwalker och Popcheif har inte rört sig ordentligt på ett bra tag, så jag fick en idé i mitt huvud.
Jag ringde Loretta och bad hon komma hit utan sin egna häst, för hon skulle nämligen få äran att få rida min häst Airwalker. 
 
 
Vi skrittade från Vingården till Moorland, sen tillbaka & båda hästarna skötte sig superbra!
Vi skrittade och travade bara då vi skulle ta en lugnare runda idag :)
Loretta tyckte verkligen om Walle och ville gärna rida honom igen, så det kommer nog hända att vi rider ut så här igen ;)
 
 


Lily

Du redigerar så himla bra! :)

Svar: Åh tack, vad glad jag blir!:)
Juliette Stardawn

2013-10-02 / 10:29:08
Sally Westfield

Din blogg är så himla bra, alla dina inlägg är blanade, antingen redigeringar/frågor/bilder/ritter osv, din blogg är bara så himla kul att läsa, det finns i princip allt här! :D Jättefint redigerat här också :D

Svar: Åh vad himla roligt att höra Sally! Jag blir så himlans glad, tacktack! :DD
Juliette Stardawn

2013-10-04 / 23:41:03
BLOGG: http://sallywestfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback