Välkommen hem Scarletknight!   

Eftersom jag velat mellan att köpa en andalusier eller inte, så såg jag plötsligt en annons i Jorvik Gazette där en tjej sökte fodervärd åt hennes andalusier hingst Scarletknight aka Charmant. 
Snabbt & utan att tänka, hörde jag av mig och bestämde samma dag att komma och provrida Charmant.
Han och hans nuvarande ägare bor uppe vid Valedale och har endast bott här i 2 veckors tid, då de flyttade hit ifrån Jorvikstallet. 
 
Det var kärlek i första ögonkastet när jag fick träffa den stora, muskulösa hingsten med hans vänliga ögon.
Och Alina hade precis rett ut manen och svansen, samt knoppat när jag kom! 
Jag red runt med honom i HW och oj vilken maffig galopp. Den här hästen ville jag ha hem!
 
 
Han kändes verkligen som en stor nallebjörn som lyssnade på vad man vill.
Drömhäst på både utsidan & insidan..
Ägaren, Alina, kunde inte ha kvar honom just nu då hon ska iväg till SJ och plugga vidare inom veterinäryrket. 
Så inom snar framtid kanske vi får se henne runt om i Jorvik?
 
 
Beslutet blev iallafall att han ska få stanna hos mig som foderhäst medans Alina är borta :)
Jag är så glad att ha yttligare en häst i Stardawn familjen.
 
 


Evelina Silverknight

Såå snygg! (;

Svar: Danke eve ;) Din lika sååå! :D
Juliette Stardawn

2013-10-10 / 17:03:37
BLOGG: http://silverknight.blogg.se
Kate Mistwood

Jag lär ju inte lyckas att hålla igen så länge till jag heller. Wääh :, c

Svar: Omg, håll ut kattis *_*
Juliette Stardawn

2013-10-10 / 23:29:06
BLOGG: http://katemistwood.blogg.se
Myra

HAHAHA så du slog till ändå?!? Ååh den bruna är så fin ._.
Kommer väl äga alla 3 innan det här är slut.. xD
Awesome!! :D

Svar: HAHAHA jaaa, kunde inte undgååå! ohyääh :D
Juliette Stardawn

2013-10-10 / 23:31:30

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback