Vroom vroom ~   

Precis utanför Steves, så finns det fält där två maskiner kör 24/7.
Det enda dom gör är att skvätta gräsrester runt omkring sig, brumma runt på samma plättar & skrämma slaget ur både häst och ryttare. För att inte tala om vilka utsläpp dom gör jisses!
Dom stänger aldrig av motorerna och jag förstår inte hur dom ens hinner stanna och tanka?
Kanske är det så att det är magiska maskiner som inte behöver tankas? Hmm...
 
 
Sen en annan sak jag inte förstår är hur personerna som kör, orkar sitta i samma position heeeela tiden.
Jag hade fått ont i rumpan och bli så uttråkad så jag vet inte vad.
Aldrig i livet att jag hade kunnat byta plats med dom som kör! Håller mig till byggarbete ist.. ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback