Water Roses ♥   

Jag har känt mig lite "elak & osocial" mot medlemmarna i WR på sistonde.
Jag har knappt pratat överhuvudtaget i klubbchatten när jag är inloggad och sen har det kommit massa nya som jag knappt hunnit hälsa välkommen till. Som att alla blir sammansvetsade ännu mer och jag, tja.. jag bara finns.
Hah nej, jag har inte varit utanför, utan bara inte haft chansen att hunnit blivit närmare med alla andra fina personer 
Ursäkta mig för det gott folk, jag är snäll I promise.
 
Så idag försökte jag förbättra mitt samvete genom att joina Amandas fotografering med klubbisarna till Water Roses nya header på klubbbloggen. Alla var klädda i nån form av rosa och stod prydligt bredvid varandra i Cirkusen.
 
 
 
Efter fotograferingen rann alla omkring inne i cirkusen, några hoppa, några skutta och nåra bara var allmänt fula ;)
Det är Water Roses i ett nötskal helt enkelt.
 
 
 
Och jag måste bara medge, Mandlutt, du är ett utmärkt hinder.
Din nya karriär maybee babyyyy?? 
 
 
Det jag vill komma fram med, är att alla i WR är goa, roliga och lätta att prata med!
Jag hoppas och tror att denna klubb kommer hålla ihop länge. I hope so atleast 
 


Amanda Lightfield

Är det så man behandlar en stackars liten Amanda som jobbar och sliter för att snygga till wr's blogg?!):):

Once a family always a family <3 I'll never leave this family💖 och jag tvingar dig och bli mer social, du kommer inte ångra dig❤️❤️ *använder iphone smileys* puss

Svar: HAHAH jaaaa, i know u like it ;)))Men fu dig, jag kan ju inte se dom ditt paltbarn :( <3
Juliette Stardawn

2013-10-18 / 03:06:26
BLOGG: http://snowgaze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback