2 besöksvärda bloggar:   

Det är inte alltid lätt att synas i den stora mängden av SSO-bloggar, och det är riktigt tråkigt :(
Därför kan en annan SSO blogg göra en god gärning och länka andra bloggar som kanske inte får den uppmärksamhet som den förtjänar. 
 
Jag har valt dessa bloggar, för dom är verkligen jättebra bloggar båda två!
Dom båda har blandade inlägg, fina bilder och en egen touch på bloggen :)
 
Så jag tycker ni verkligen ska besöka dessa två:
 
Matilda Greenstone
&
Adrienna Darkbell
 
Så bomba dom med uppmuntrande kommentarer och gör en god gärning för nån annan! :) 
 
 
 
 


Adrienna Darkbell

Åh men vad du är gullig! Tack så hemskt mycket. :') ♥

Svar: Åh absolut ingen orsak hörru, du är helt klart värd en länkning! :D ♥
Juliette Stardawn

2013-09-20 / 08:17:34
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Matilda Greenstone

JAG ÄLSKAR DIG MÄNNISKA!!! <3
Dock har jag bloggpaus pga brist på intresse men kanske jag återfår det efter detta :D

Svar: HAHA aw, tyckte du var värd de! ♥ I hope so, saknar dina blogginlägg din korv ;_;
Juliette Stardawn

2013-09-20 / 17:52:32
BLOGG: http://skydancers.blogg.se
Matilda Greenstone

Ditt äppel :D

2013-09-20 / 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback