Åsikt kring de nya ponnyloppet ~   

Idag så slutförde jag uppdraget om ponnyloppet och fick äntligen köra det omtalade loppet.
Jag tyckte redan den verkade mysig att köra när man fick "provköra" den första gången innan James pajade hindret...
 
 
Kul att köra lite blandad terräng mellan strand, buskar och skogsdungar.
Sen när vi kommer till musiken = juli likes thiiiiis 
Det visslande ljudet och den mysiga stämningen som musiken gjorde höjde hela loppet direkt!
Den var lagomt svår, även om min bångstyriga ponny med röd smiley vägrade hoppa eller svänga ett x antal gånger... SUCK.
 
 
 
Dock en nackdel med det hela ponnylopps-uppdragen var att man var tvungen att ha en ponny för kunna fixa dom. Man fick ju XP av att göra dom, vilket gör att vissa får lite plus XP medans dom som inte har en ponny inte har någon chans att få dom om de inte köper en ponny. Det gör att man nästan blir lite tvingad.
 
Dock så vet jag inte om man kunde göra uppdragen tills man skulle köra ponnyloppet?
Då det hade varit bättre om man fick bygga & sådant men loppet är bara för ponnysar.
 


Cecilia Gladefield

Jag gjorde de här uppdragen med stor häst så det funkar ända tills att man ska provrida banan för då måste man som sagt ha ponny ^^

Svar: Åh okej! Det hade jag ingen aning om, men då får dom ju iaf lite XP ;)
Juliette Stardawn

2013-09-22 / 10:08:15
BLOGG: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback