Favoritkaraktär i SSL   

Jag har hamnat i en SSL fas igen och jag kan sitta och köra om dom om och om igen, trots att jag nästan kan dom utantill! Speciellt SSL 4, där man får "vara" Alex och med hennes häs Tin-Can.
Jag måste erkänna att Alex & hennes häst är mina absoluta favoriter i SSL, trots att jag gillar varje soulrider men det är något speciellt med just henne.
Kanske är det hennes utseende, attityd eller bara det att hennes häst är så grymt söt att jag favoriserar henne.
Hm, lär bli ett mysterium men Alex is the shit! Så är det bara ;)
 
 


Sofia Turtlebear

Min meee, hon är ju bara så awesome!! Kanske gillar jag henne för att det vr den första soulridern ma träffade :D

Svar: Åh vad kul, maybe maybe :D
Juliette Stardawn

2013-09-03 / 17:46:08
BLOGG: http://turtlebear.bloggo.nu/
Clara oldhaven

Håller med👍

2013-09-03 / 21:41:21

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback