Fler hästraser innan Södra Jorvik?   

Jag är inte ensam om att vilja ta min häst över till Södra Jorvik och utforska stället. Gud vad jag längtar!
Själv ska jag ta med mig min starthäst Firerain för han ska få inviga stället, lät cheesy ikr..
Men iallafall så hoppas jag på massa nya hästraser där.
 
För jag tror de kommer komma MAX 1-2 nya hästraser till där vi är nu innan Södra Jorvik öppnar.
Jag menar, nästan alla stall har alla boxar fyllda med hästar och det är nog bara några stall kvar som fortfarande har några ynka platser kvar att fylla, t.ex. stallet i VG & båten i FP.
Och att om dom nu skulle fylla dom, kommer de inte komma mer raser till Centrala Jorvik.
 
 
Men sen så byggde dom ju ut stallet vid Marleys för få plats med alla Appaloosor, Painthästar och Holländska Varmblod. Så det är inte helt omöjligt med att dom gör liknande för andra stall.
 
Men det jag vill komma med i det här lurkiga inlägget är att jag vill att dom sparar några hästraser som man trånar efter, till Södra Jorvik. Då blir det dubbelt så roligt och dom kan fokusera mer på att bli klar med Södra Jorvik.
Så därför tror jag att man inte alltid kan hoppas att de ska komma en ny hästras varje uppdatering utan mer mindre som kanske nåra plagg eller så. Jag menar hur kul skulle de vara med att galoppera över till Södra Jorvik och kunna köpa ett arabiskt fullblod, en lipizzaner eller andalusier?
 
Tycker ni att dom borde fortsätta fylla på med hästar i Centrala Jorvik, eller spara dom till Södra? :)
 


Exenzia

NEJ FU JULI DOM SKA INTE SPARA MIN ÄLSKADE ANDALUSIER OCH LIPIZZANER TILL SÖDRA JORVIK

Svar: HAHAH PUSS <3
Juliette Stardawn

2013-09-14 / 15:23:05
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Wilma weststone

spara några till södra! men det kommer ju nya raser hela tiden. Som t ex frieser och ponny, de stod inte med på listan över hästraser som skulle komma så det kanske kommer mycket finare hästar till södra jorvik vem vet?

2013-09-14 / 16:25:53
Rose Greenhill

Det spelar ingen roll för jag har ändå inte råd att köpa dem x)

2013-09-14 / 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback