Kaos, kaos & kaos..   

Jag tänkte fota de nya hästarna för att ge er min åsikt och betyg på dom, men de är fullt med folk ÖVERALLT. Och samma är det när man ska göra uppdragen och man kan knappt nå fram till NPC:n som man ska tala med utan att man måste vrida och vända på sig för att få upp pratbubblesymbolen.
 
Så jag fotar allt senare och visar er ;) Men tänkte istället nämna en annan sak som gör mig otroligt frustrerad.
Det är när ett x antal människor står till exempel runt den nya ponnyn. Alla är uppspelta och vill gärna ta en liten titt på den nyanländna, gulliga ponnyn. Det finns säkert några som vill fota och ksk lägga ut på bloggen, sen så är det massvis med folk ivägen kan jag förstå är jobbigt.
Men det ger absolut ingen orsak till att vara rent utav otrevlig!
 
Varför behöver ni slänga ur er elaka kommentarer, som t.ex. ÅH flytta din fula häst härifrån, NU KAN JAG INTE FOTA TACK VARE ER!!, Tack så mycket, nu skiter jag i det här för ni bara förstör hela tiden. osv.
Jag såg ett ännu par elakare kommentarer från olika personer.
Är det så svårt att fråga snällt?
Eller ännu bättre, ignorera spelarna som är ivägen eller kom tillbaka senare?
Blir så less på detta ohövliga beteendet att jag bara vill kasta en sten på något :(
 
 
 


Esmeralda Silverforce

Och ändå påstår SSO att deras chatt är en trygg och vänlig miljö för barn... Det är ju så att man blir bortskrämd från den och jag ska ändå föreställa en vuxen xP

Svar: Men eller hur! Det är rent utav skrattretande att dom påstår en sån sak när jag sett riktigt riktigt hemska kommentarer ifrån ett x antal spelare, där blandannat självmord var uppmuntrande... Jag brukar inte kolla så mycket på globala nu för tiden men de borde verkligen ge folk varningar oftare ;)
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 17:11:02
BLOGG: http://monokerus.se/
Britney Moonwood

Håller med dig!

2013-09-18 / 19:27:22
BLOGG: http://moonwood.blogg.se
Rose Greenhill

Just av den anledningen vill jag ha en funktion för att dölja andra spelare med ett knapptryck. Det skulle dessutom underlätta inte minst vid championaten eftersom man fortfarande skulle synas för andra - spelare som ignorerar andra förstör för dem som vill kunna se sina medtävlare just nu. :3

Svar: Indeed! Önskar man kunde gå in på alternativ, göm spelare så skadar de inte för de andra! :D
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 20:03:53
Diana Flowerpie

Azzå. De vill bara vara överst och ha makten över alla. :/

2013-09-22 / 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback