Längtan efter Södra Jorvik..   

Anna kidnappade mig ned till stranden vid ridhuset och tillsammans stod vi och stirrade drömmande.
Man kunde skymta söta flugsvampar och Anna spekulerade att det kommer komma blått uppdrag om dom, typ som att plocka svamp eller dylikt. Själv ville jag bara behålla svamparna som prydnad i stallet :S
 
 
Vi fortsatte utforska stället och sprang istället mot stranden vid nilmers högland.
Där såg vi blandannat staket högst upp, som jag i vilket fall, aldrig sett!
Så jag hoppas verkligen dom blir klar snart, för jag avlider ):
 
 
 
 
Sen började Anna spåra ur i slutet & det är en annan historia ;)
 
 
 


Emma Shortroad

OMG! Då öppnar de ju snart! :D

Svar: Vi får hoppas på de! :)
Juliette Stardawn

2013-09-15 / 14:28:14
BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se
Alexandra La Flowerlake aka tomato

''Det är massa get bebisar på tv''

2013-09-15 / 20:10:13
BLOGG: http://silentstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback