Nytt deluxe-set i Moorland!   

Hejsan alla!
Ny delux-utrustning till din häst i denna veckas uppdatering!

Ny deluxe-utrustning till din häst:
- Nu har Moorlands deluxe-utrustning kommit till Jorvik! Du hittar den i utrustnings-butiken i Moorland. De matchande benlindorna hittar du i dekorations-shoppen i Fort Pinta! Detta deluxe-set hör ihop med Moorlands deluxe-kläder som redan finns på Jorvik!

Snyggt Deluxe-set!
Snyggt Deluxe-set!

Nästa vecka:
- Vi är väldigt glada att kunna berätta för er att glasögon och solglasögon kommer i nästa veckas uppdatering! Våra Lifetime-medlemmar kommer få tillgång till ett speciellt par i Lifetime-shoppen i Moorland!

Ge din karaktär mer still och attityd med ett par coola brillor!
Ge din karaktär mer still och attityd med ett par coola brillor!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
_________________________________________________________
 
BRA: Blir häftigt med lite brillor och ett plus i kanten att vi LT-medlemmar får ett speciellt par ;) Plus jag tyckte om vojlocken väldigt mycket, så ni kanske ser den i min garderob framöver!
 
DÅLIGT: Hyffsat liten uppdatering, gillar inte ML-setet, tycker det ser slafsigt ut tyvärr.. Och jag vet inte vad jag tycker om solbrillorna ännu, för om jag ska vara ärlig, så tror jag inte att jag kommer gå omkring med dom :S
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback