Nytt race exklusivt för ponnyer! ~   

Hejsan!
Ett nytt race exklusivt för ponnyer är nytt i denna veckas uppdatering!

Ny tävling:
- Systrarna Penny och Polly är två nya tjejer på Jorvik. De vill bygga en tävling som bara ponnyer får tävla i, och de behöver din hjälp! Rid till ponnypråmen i Fort Pinta och prata med Penny. Du måste äga en ponny för att kunna slutföra dessa uppdrag och ställa upp i ponnytävlingen.

Hjälp Penny och Polly!
Prata med Penny!

Ponnyer:
- Två till supersöta ponnyer har kommit till pråmen i Fort Pinta. Rid dit och kolla in dem!

Oemotståndligt söta!
Oemotståndligt söta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
________________________________________________________
 
BRA: Roligt med en tävling endast för ponnysarna, hoppas på att de är som ett champis!
Sen två jättesöta ponnysar kom också, men ville hellre ha den flax leverfärgade/silversvarta hästen som stor häst :S
Överväger att kanske köpa den flax leverfärgade/silversvarta ponnyn ändå, det beror på hur den ser ut i spelet ofc och hur dyr ;)
 
DÅLIGT: Hade inte hoppats på mer ponnysar :( Vill ha en annan hästras tack!
 
 



Exenzia

IN PÅ SKYPE, CHATTA <3

Svar: SNART <3
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 11:42:06
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Exenzia

NUUUUUUUUUUUUUUU

2013-09-18 / 12:47:03
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Adrienna Darkbell

Åh ja, att få den mörka hästen (jag kallade den för typ chokladbrun haha) som stor häst hade ju varit underbart! Men jag håller med, hade inte heller hoppats på fler ponnysar. Och hade jag ägt en ponny hade jag nog blivit gladare av den här uppdateringen, eftersom att jag hade kunnat delta i det nya racet.. men aja. Får se vad som händer. c:

Svar: ÅH jaaa, fatta vad maffigt att rida runt på en sån! *-* Ja, planerade att sälja min lilla Sigge, men är glad jag inte gjorde det tillslut ;)
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 14:31:26
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Daisy Mistfall

Tycker båda är sjukt söta, men håller med den silversvarta/bruna skulle passa jättebra som storhäst *-* tror faktiskt den andra med, tycker fuxens färg liknar en haflingerns väldigt mycket och det skulle vara kul med en haflinger i SSO med den färgen! :D

Svar: Åh ja eller hur! Skulle avlida ifall det kom en sån stor häst! :D Ja, en haflinger till SSO skulle allt vara något, tycker den nya fux ponnyn liknar en haflinger på många sätt :D
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 17:00:56
BLOGG: http://daisymistfall.bloggplatsen.se/
Matilda Greenstone

Tänk den silversvarta/flax leverfärgade fuxen/mörka/ kalla den vad du vill ponnyn som stor häst *-*

Skulle såååå köpt den då, men stor chans att den hamnar i mitt stall nu med :D

Svar: Jaa åhh *_* Ska seriöst skicka in en sån önskan till SSO :D
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 17:48:55
BLOGG: http://skydancers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback