Provridning av Tellus ~   

Detta eviga tänkande om vilken svart häst jag ska inskaffa mig, är fortfarande igång.
Trots jag fått massa bra tips och fördelar med båda hästarna, så är jag osäker på om jag kommer lessna på den ena eller den andra. Så när jag pratade med Manda & Anna på Kik, så berättade Manda att jag kunde få provrida hennes fina nya häst Thundersmash aka Tellus. Han är en svart häst med bläs och fyra strumpor.
 
 
Sagt och gjort så började jag rida hennes häst och jag vart helt bortblåst av hans utseende.
 Valde att rida i närheten av hans hemstall Steves, på lite åkrar och vägar för se hur han rörde sig :)
 
 
 
 
Jag är helt såld på den här hästen & nån gång i helgen kommer nån av de svarta springarna att flytta in till mitt stall ;)
Frågan är bara vilken av dom....
 
 


Evelina Silverknight

Enligt mig så ska du lätt köpa den svarta oldenburgaren :D

Svar: Hahah åh, de står fiftyfifty för båda två, men i helgen får vi se ;D
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 20:34:05
BLOGG: http://silverknight.blogg.se
Myra :D

Jag har rätt nyligen köpt en svart oldenburgare (precis levlat klart den :D ) och är väldigt nöjd :) den är allround och har inte någon konstig färg som gör det svårt att "matcha" outfit för dem som gillar sånt! Men fullblodet är också väldigt vackert, så du får helt enkelt klura på vilken som passar dej bäst! xD

Svar: Precis, åh de är så svårt! Men tack för hjälpen myris c8
Juliette Stardawn

2013-09-18 / 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback