Snart onsdag ~   

 
Och det menas med uppdatering, aaaah!
Eftersom vi fick uppdrag förra veckan med sprickorna och en ny fraktion, så tror jag dock inte att vi kommer få några nya uppdrag tyvärr. Hoppas istället på lite nya höstkläder och utrustning till hästen för det skulle verkligen vara passande att fräscha upp garderoben innan vintern ;)
+ ett dressyrset till hästen skulle inte heller sitta fel med en ordentlig dressyrsadel :)
 
Hoppas ni på något annat, som t.ex. hästraser?
 
 


Esmeralda Silverforce

Ooh, ett dressyrset skulle jag verkligen inte banga på :D Blir spännande att se vad som händer ^^

Svar: Nä verkligen inte! Eller hur, man blir lika spänd varje gång de är onsdagsuppdatering, som ett barn på julafton ^-^
Juliette Stardawn

2013-09-03 / 20:30:58
BLOGG: http://monokerus.blogg.se/sso
Sofia Turtlebear

HÄSTRAS, kliar i mina fingar, sparat i 2 vckor. Vill ha en hääääääst :( Och måste spara i typ 5 veckor till buäää nan jag nått mitt må x(

Svar: Haha awww, heja heja! :D
Juliette Stardawn

2013-09-03 / 20:33:25
BLOGG: http://turtlebear.bloggo.nu/
Adrienna Darkbell

haha ja lika spännande varje vecka!
jag både vill och inte vill ha en ny hästras, araberna skulle ju inte sitta fel (a) men köpte den bruna appaloosan idag, och känner ju inte för o slösa mer pengar direkt owo

ååh ett dressyrset - ja tack ge mig!

Svar: Ja verkligen! Haha nää, hade känts lite i plånkan x) Men en arab - oh myy...Eller hur, tycker vi borde få ett dressyrset till hästen då vi fick ett western ;)
Juliette Stardawn

2013-09-03 / 20:56:18
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Rose Greenhill

En sak: SÖDRA JORVIK. Eller i alla fall information om det. Jag börjar bli desperat efter nya områden haha ;)

Svar: Åh håller med dig, känner att vissa områden börjar bli lite uttjatade tyvärr :c
Juliette Stardawn

2013-09-03 / 21:51:42
Exenzia

JA JA JA HÄSTRASER <3 <3

Svar: ohyäääääh! ♥♥♥
Juliette Stardawn

2013-09-03 / 22:02:59
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Vendela Moonlake

Skulle verkligen inte sitta fel med Södra Jorvik eller releasedatum iallafall :D Annars hoppas jag på Araberna, leda hästen - funktionen och köra hästen - funktionen C:

2013-09-04 / 07:52:42
BLOGG: http://starstable.com
zoedolphinborn

Jag vet att man inte har fått nån info om att det ska komma TINKERHÄST!!!! men har en irl så du förstår att jag vill ha en!

2013-09-04 / 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback