Utfodring till hästarna ~   

Förut var jag otroligt himla noggrann med att varenda häst i stallet skulle få dagligen mat, vatten och ryktning.
Men sen hände det något, jag har faktiskt ingen aning själv haha.. :S
Jag slutade mata mina hästar regelbundet, sket i det och orkade ändå inte göra det.
Men de gjorde ju såklart att jag nästan aldrig ville ställa upp i championat, jag menar, en röd smiley? Nej tack.
 
Så istället så har jag börjat bara mata hästen jag levlar & EN championathäst.
De underlättar både för mig och min plånka ;)
 
 
Dock så är de ju en nackdel om jag vill ha en annan häst osså är den suuuperseg ;(
 
 


Myraaa!!

Haha samma här :( komigen liksom jag vill ju köpa kläder 8D
Gör faktiskt likadant. Matar hästen jag levlar plus en färdiglevlad. Fast kör bara champ typ två gånger i veckan men men :v
Ska kidnappa din snowkisss......

2013-09-19 / 13:55:15
Rose Grönkulle

Jag tvingar mig själv att mata alla för jag klarar varken att ha gul smiley eller rida samma häst hela dagen.. Det går inte alltid så bra dock :I

2013-09-19 / 14:09:11
Emma Shortroad

Hihi!
Tar han om 2 av mina 3 hästar! Bara för att jag använder dem båda medan min starthäst står och dammar :p

2013-09-19 / 17:00:06
BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback