Visste ni att...   

.. jag inte enbart spelar Star Stable Online, som ett online spel? 
Utan jag har nördat Sherwood Dungeon sedan snart ett år tillbaka till & från.
 
Det är ett spel där du är t.ex. en riddare och ska utföra massa quests för få högre rykte, levlas och kunna få bättre vapen osv.
Det finns många platser man kan teleportera sig till och massa olika djur, riddare & monster att slåss emot.
 
 
Man kan köpa till djur, krigare, kreaturer och andra saker.
Om man t.ex. väljer att köpa en enhörning, kan man rida på den (mount), förvandlas till den (transform) eller ha den som medhjälpare att slåss (summon).
De karaktärer som är "upplysta" är de jag har köpt :)
 
 
Man kan träffa jättemånga bra människor, joina olika klaner osv :)
Om ni undrar vad jag heter så är det iPinpop & jag är i level 127!
 
Hoppas jag stöter på någon av er, för trots att det verkar som ett b-kvalla spel, så är de superkul!
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback