Fråga!   

Jag har redigerat både islandshäst och tinker för se hur dom har kunnat se ut.
Så nu vill jag ha ett nytt projekt att se hur en specifik ras kan se ut :)
Så vore superroligt om ni ville rösta + om ni har eget förslag, kommentera!
 
 
Vilken hästras ska jag göra?
  
pollcode.com free polls 
EN NORDSVENSK
EN FJORDING
EN SHIRE
EN HAFLINGER
EN KLADRUBER
 
(alla bilder är från sökmotorn Google och tillhör deras ägare, endast lånade!)
 
 


Lexipexi muppen 8v (alexandra östkulle ;))

Hm... Lippizzaner! :D

Svar: Åhå :D
Juliette Stardawn

2014-04-15 / 15:10:51
Vera Westgren

Travare *-*

Svar: Åhh, jamen visst, älskar travare *-*
Juliette Stardawn

2014-04-16 / 10:54:58
BLOGG: http://Biran.blogg.se
Elvira Moonbaker

Hej :D Vill bara säga en liten dikt jag har skrivit till dig :D
Redigera är ditt liv
Men du heter inte Siv
Du är bäst
No protest
Men gillar alla det
Såklart, bara du inte blir fet

Mening med denna dikt är att du är hemskt duktig på att redigera <3 Hur kan du bara så bra? ;D Hejdå :P

Svar: Åhh tack så mycket för din fina dikt, blir jätteglad av sånt här! Tack Elvira :DD
Juliette Stardawn

2014-04-16 / 13:39:22
BLOGG: http://moonbaker.nicke.dk
Thea Northknight

Åååhhh, jag vill ha båda nordisar och kladrubers :/
Dom är så fina båda två, och lite onödig info nu men aja, dom vita hästarna beridna högvakten har är bara kladrubers och dom har två svarta sabino shire hästar. Resten är svenska halvblod (tror det bara var halvblod men ej helt säker) och bara fuxar i liknande nyanser.

Svar: Ja åh, dom är underbara raser och jag skulle mer än gärna vilja ha en i mitt hemstall och i verkligenheten! Nordisar har jag ridit på och tagit hand om enda sen jag var 5 och min pappa har ridit kladrubers när han jobbade i stockholm med högvakten! Så jättekul att du nämnde det :D
Juliette Stardawn

2014-04-16 / 13:56:21
Tindra Silverheart

Shettis *.*

Svar: Ja åh *-*
Juliette Stardawn

2014-04-16 / 14:19:35
BLOGG: http://zilverheart.blogg.se
Bella Haygirl

Jag älskar verkligen Connemaror hoppas du kan göra en sådan
Mvh //Bella Haygirl

Svar: Det kanske jag kan göra i framtiden! :)
Juliette Stardawn

2014-04-17 / 10:52:11
Cornelia Sweetbell

Ett Gotlandsruss! :))

Svar: Jaaa, dom är så söta! :)
Juliette Stardawn

2014-04-17 / 12:06:18
BLOGG: http://nattstad.se/Corrensliv
Elaine Riverforce

Finskhäst! *-* :)))

Svar: Åh dom är superfina! :D
Juliette Stardawn

2014-04-20 / 21:47:18
BLOGG: http://elaineriverforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback