Påsken är här!   

Det var ingen överraskning att vi skulle få påskuppdrag i den här veckans uppdatering! Något som jag tycker är supertrevligt för då får vi uppdrag och möjlighet att utöka våran garderob med lite nya plagg ;) Jag har aldrig firat påsk i SSO förut, då jag började spela för första gången i maj förra året! Så är superspänd på att se hur allt ser ut, då jag tycker SSO-teamet har fixat varje högtid klockrent hittills! 
 
Glad påsk!
 
Jag hoppas bara vi får något annat än frukter åt hästarna i dom där guldäggen, som man ska leta efter. Det börjar bli lite uttjatat för min del då jag knappt matar mina hästar med det ändå haha! :) Jag uppdaterar er senare om vad jag tyckte om uppdragen/uppdateringen i allmänhet.
 
 
 


Zoe Gulträd

Shireee!!! <3

Svar: :DD
Juliette Stardawn

2014-04-18 / 13:49:43

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback