Ett vinterklätt Jorvik   

 
Det är bekräftat på nyheterna på hemsidan, att idag kommer äntligen snön tillresterande Jorvik! 
Jag kan inte hålla mig tills servern öppnar och jag kan fota massvis med fina, vintriga bilder. Jag var urkass på att fota när snön väl fanns förra året, så nu ska jag fylla hela datorn med bilder hehe. Även fast jag inte gillar vintern alls IRL eller snön för den delen, så är vintern verkligen en av favoritårstiden i SSO. Just för jag själv kanske inte behöver traska ut i kylan och bli iskall ;) Skämt o sido, Jorvik blir så otroligt vackert med snö!
 
 
Vill in nuuuuuu och bara galoppera omkring i den "nyfallna" snön!
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback