En kaotisk helg...   

Hej på er! Jag har inte skrivit något på ett tag, men har en riktigt vettig anledning. Ni vet min halsfluss som jag hade för ett tag sen? Den har kommit tillbaka till andra sidan och blivit tusen gånger värre... Jag har fått en sån kallad halsböld och håller på bryta ihop hela tiden pga. Smärtan av att inte kunna andas ordentligt eller kunna svälja utan att nästan börja grina... Jag behöver inte en massa empati kommentarer för jag vill inte ni ska tycka synd om mig <3 Jag ska till akuten imorgon och lösa problemet, tills dess blir det nog ingen bloggning från min sida! Ta hand om er nu och jag hoppas verkligen ni inte råkar ut för samma sak som jag har! :( Kram på er/ Juli som skriver från mobil!


Diana Flowerpie

Jag behöver inte säga "åååh stackare", jag nöjer mig med att säga krya på dig! Hoppas att det blir bättre snart, ta det lugnt! :)

Svar: Haha åh tack så mycket Diana, i will! :D
Juliette Stardawn

2014-02-08 / 20:12:34
Juliette Starlord

Krya på dej Julle hoppas att du blir bättre <3<3 c:

Svar: Tack så mycket Juliette, håller tummarna :) :D
Juliette Stardawn

2014-02-08 / 21:08:54
BLOGG: http://juliettestarlords.blogg.se
Matilda Greenstone

Krya på dig Juli!

Svar: Tack kära du! :)
Juliette Stardawn

2014-02-09 / 09:07:40
Minna Silverhill

Krya <3

Svar: Tack så mycket <3
Juliette Stardawn

2014-02-09 / 12:33:39
BLOGG: http://jorvikminna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback