En ponny för Juli?   

Även fast jag hatar hur otroligt sega dessa små filurer är, kan jag inte undgå att vilja ha en igen...
Dom är otroligt charmiga och söta när dom springer fram på sina korta tjocka ben.
Jag saknar min skimmelponny Sigge, men har öppnat ögonen för andra ponnysar.
 
Här nere är några kandidater som kanske flyttar in i familjen Stardawn:
 
(arkiv bild)
 
(arkiv bild)
 
(arkiv bild)
 
 (bild från Starstable Wiki)
 
Den jag mest är sugen på är nog isabellen, den är otroligt söt! 
Men får avvakta på ponnyfronten, jag har ju ändå 6 hästar att levla....
 
Har ni någon av dessa ponnys & är ni nöjda?
Skulle vara intressant att få reda på, så jag har något att jämnföra med! :)


Selena Westgirl

yup, har en hvit og hadde den svarte :3
er godt fornøyd med den hvite! kjempe skjønn :3

Svar: Jaha, jag har haft den vita förr och saknar den, men är intresserad av isabellen nu också! Åh det är så svårt att veta vilken man vill ha! :(
Juliette Stardawn

2014-02-05 / 14:00:53
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no
Myreeeet

Hade Isabellen den va jättefin men avled på dess seghet!! Tror du skulle gilla den

Svar: haha men myra då! Ja, det lutar mest mot den för tillfället :D
Juliette Stardawn

2014-02-05 / 14:08:33
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se
Matilda Greenstone

Har isabellen och den svarta tigrerade. De är båda supersöta och levlar man upp dem bli det ju lite bättre med snabbheten ;) (Jag har dock inte pallat göra det hahah).
Isabellen har jättefina strumpor så brukar inte ha benlindor på den, bara ett tips ;)

men de är supersöta! ^^

Svar: Åhå jaa, dom är verkligen urgulliga! Isabellen är den som dragit mest intresse till sig, så lutar mot att den hamnar i stallet, så tack för tipset om benlindorna ^^
Juliette Stardawn

2014-02-05 / 15:16:14
Diana Flowerpie

Har isabellen! Om du vill skulle du faktiskt kunna få provrida den, litar på att du inte säljer den x)
Vill du? :)

Svar: Åh det vore hur bra som helst! Haha nej absolut inte, de skulle jag aldrig ens våga göra :S
Juliette Stardawn

2014-02-05 / 16:33:47
Diana Flowerpie

Men eftersom att jag verkligen inte orkar logga in på SS, så skickar jag ett meddelande på KIK i stället. Heter ankhesten, så om någon som heter så skriver något, så vet du att det är jag.

2014-02-05 / 21:44:36
Minna Silverhill

Köp tillbaka Sigge!

Svar: Vi får se ;))
Juliette Stardawn

2014-02-06 / 14:22:19
BLOGG: http://jorvikminna.blogg.se
Birgit Northight

Traducir, esta en español

Yo tengo el blanco y es fantástico. Avanzan rápido de nivel y si tienes un buen montaje te consigue medallas, yo te lo recomiendo. A mi el gris de las cosechas me gusta también mucho ;)

Svar: Haha oh bien! Gracias por tu comentario! :)
Juliette Stardawn

2014-02-09 / 13:36:41
Wilma Sunheart

Jag har ingen, jag samlar. Hehe.. Har helt fallit för den vita och isabellan <3 Vet inte vilken jag vill ha! :)

Svar: Haha dom är superfina! :D
Juliette Stardawn

2014-02-12 / 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback