Ett nytt projekt.   

Laddade ner ett program igår och jag har velat börja redigera i videos ett bra tag nu...
Så ikväll kommer jag sitta framför detta program och leka runt lite,
kommer sen posta en mindre seriös test video åt er för att ni klarar er utan mindre vettiga inlägg idag! :)
nu ska jag begrava mig bland alla effekter och funktioner.
 
 
 
 


Anonym

vad heter den?xD

Svar: Om du menar programet, så är det Powerdirector 12 :D
Juliette Stardawn

2014-02-15 / 20:13:23
Juliette Starlord

Va heter programet du laddade ner/köpte? c:

Svar: Powerdirector 12 :D
Juliette Stardawn

2014-02-15 / 20:36:47
BLOGG: http://juliettestarlords.blogg.se
Holly Darkgren

Är det gratis? Ska i sånna fall testa

Svar: Nej det är det inte :) Men du kan testa i ett x antal dagar gratis!
Juliette Stardawn

2014-02-16 / 12:46:16
BLOGG: http://starhorsesclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback