Härmed är jag en bubbla.   

Mina dagar som klubblös är över, fast de bara varade i cirka en dag.
Men även fast jag är väldigt ledsen över WRs upplösning, så känner jag att jag måste gå vidare.
Så efter lite prat med min vän Jen Snökulle, så gick jag med i Diamond Bubbles Company.
 
 
 
Även fast de inte var så väldigt många inne, så dom som bemötte mig var superroliga och trevliga, jag får bara bra vibbar. Känns ändå tryggt att jag känner ett fåtal sen innan, nu är jag redo att lära känna resterande.
Jag tror och hoppas det här bara är början på ett underbart klubbliv!


Ida Hawkberg

Hej!
Din brevlåda är för tillfället full, så att du vet c:
/Ida Hawkberg, som frågade om du ville levla med mig.

Svar: Ska genast rensa den haha, sorry ^^
Juliette Stardawn

2014-02-03 / 23:52:05
Ida Hawkberg

Förtydligande; Ida, som ville levla med dig!

2014-02-03 / 23:52:52
Myret

Hoppas du ska trivas i den nya klubbeeeen!!!

Svar: Hoppas jag med, annars får du rymma med mig <333
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 22:19:51
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback