I see fire...   

 
Är en riktig LOTR och TH geek så när jag såg den senaste filmen av TH så fastnade jag för creditlåten.
"I see fire" med Ed Sheeran, som förövrigt är en av mina favoritartister.
Usch vad jag får rysningar när jag lyssnar på den, helt underbar låt!
 
  


Adrienna Darkbell

Ååh, fiina LotR & TH. Första gången jag lyssnade på I See Fire grät jag .__.

Svar: Åhh jag fick världens rysning och blev värsta emotional när jag hörde den ;_;
Juliette Stardawn

2014-02-10 / 21:48:14
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Alma Rainfall

Jag älskar också Sagan om Ringen och the Hobbit. I see fire är en av mina favvolåtar. Fast jag stör mig på att Legolas har så himla perfekt hår, aldrig ett hårstrå fel.

Svar: Åh kul att höra! Hahah jag med, vill ha hans hår so bad!! x)
Juliette Stardawn

2014-02-11 / 14:35:04

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback