Imorgon, Onsdag...   

... så anländer den efterlängtade Hästön som många väntat tappert på.
 
Här kommer dina hästar kunna vila upp sig ordentligt.
 
Många tankar om hästön som snurrar omkring i huvudet.
 
Kommer vi kunna gå omkring på ön?
Kommer det kosta, isåfall är det dyrt & betalar vi varje vecka/för visst antal dagar?
Kommer vi kunna se hästarna springa omkring och beta?
Kommer serven crasha om det blir för många hästar på en gång?
Finns de någon gräns, att hästarna måste vara där i ett visst antal dagar,
för att undvika att ta hand om dom själv och få gratis skötsel av Hästön-funktionen?
 
Alla dessa svar får vi imorgon hoppas jag och jag är mer än spänd på resultatet.
Jag vet vilka hästar jag kommer skicka iväg om de inte är alltför dyrt.
 
Hur är det med er, ska ni skicka iväg några av era hästar? :)


Diana Flowerpie

Jag tror det. Alla utom en som jag ska lära känna ordentligt. Det vore kul då jag nästan ångrar ett köp. Det kanske är bäst då att vi får gå igenom något spännande och kul.

Svar: Jaa, spännande! Får bara hoppas att hästön är så bra som vi fått för oss :)
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 15:07:50
Mitt fina namn är erki

Ska skicka iväg dig!!'

Svar: ................... I have no answer for that. :(
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 16:28:11
BLOGG: http://snowhill.se
Azzurra Eastwood

Ska skicka iväg en av mina hästar, mest på test men även för att jag tröttnat lite lätt på honom, stackare x)
Hoppas jag kan bli förälskad i honom på nytt om jag får vara ifrån honom några dagar ^^
Är så förväntansfull inför imorgon!

Svar: Åhå, jag är också sugen på att testa funktionen, de är väl en av anledningar till att jag skickar iväg minst en pånke :) Jag gillade ju inte en av mina hästar förr, men sen när jag inte varit och ridit han på länge, så vart jag kär i han igen! Så hoppas samma sak händer för dig :D Du är inte ensam!!
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 17:20:34
BLOGG: http://www.twitter.com/AzzurraEastwood
Matilda Greenstone

Om det är gratis (kanske om det är billigt också) kommer jag skicka iväg Fire, tror jag. Har tröttnat på honom faktiskt:/

Svar: Åh fire <3 Jaa, jag är bara nyfiken på själva funktionen så det är en av anledningarna till att jag testar genom att skicka iväg en pålle dit.
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback