Resultatet av minitävlingen   

Det var roligt att se era gissningar och det var några av er som pricka rätt!
Det är nämligen så att jag har inskaffat mig den svarta tigerade ponnyn från Fort Pinta :)
 
 
Tycker den är så himla fin och känns som en typisk Juli-pånke!
 
De som gissade rätt var;
Rose Skyfield
Matilda Greenstone
 
Tyvärr hade ni inga angivna bloggar, så jag kunde inte länka :(
 
 


Haley Northbell

Vilken söt, jag som var nästan bergsäker på att du skulle köpa skimmeln (den gråsvarta, vad den nu är för färg) i SB på paddockön hehe ;)

Svar: Haha visst är han! Det är nog för de flesta gör de :3 Stod mellan denna och den gråa i SB faktiskt ^^
Juliette Stardawn

2014-02-22 / 14:28:22
BLOGG: http://northley.blogg.se
Birgit Northnigth

Es muy bonito. Una amiga mía lo tiene y es un campeón. Si lo entrenas será un gran poni ;)

Svar: Haha, sí, espero!
Juliette Stardawn

2014-02-22 / 16:42:21
Matilda Greenstone

Har slutat blogga så struntade i att fylla i adressen.
Men gissade på det då du för ett tag den pratade om att den var så söt, minns jag rätt? ^^

Måste åter igen säga att din blogg är fantastisk, verkligen intressant att läsa även om jag tappat mitt SSO intresse, så fortsätter jag kika in här!
Keep going! :D

Svar: Förstod nästan det, vilket är tråkigt tyck jag :( Haha jaa, den skrek nästan "JULIIII" så var tvungen att ta hem sötbiten ^-^ Åh Matilda, tack så otroligt mycket, du anar inte hur roligt det är att höra det! Tack fina du! :D
Juliette Stardawn

2014-02-23 / 00:18:41
Evelina Silverknight

AHMAJGAUD! :D

Svar: IIIIIIH :DDD
Juliette Stardawn

2014-02-23 / 03:42:20
BLOGG: http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback