Tjoho!   

Ni vet när jag skrev om att jag efterlyste levlingskompisar på skoj som?
Guess what, flera av er har faktiskt hört av er via kommetarer eller brev på SSO, jättekul tycker jag!
Hoppas jag kan göra det här till en grej, att levla med flera av er & kanske göra en enda stor fet levlingsgrupp med personer :D Nu kanske jag äntligen kan få upp mina hästar i level 15 tillslut! ;)
 
 
 


Diana Flowerpie

Men gud kan inte vi göra det någon gång? (om jag får tillbaka SS lusten)

Svar: Ja absolut, hör ba av dig i vänchatt eller så när du är inne så kör vi! ^^
Juliette Stardawn

2014-02-03 / 21:31:07
Nichole starrock

Jag hakar gärna på och levlar! Har inte levlat sedan jul om jag inte minns fel! :)

Svar: Haha härligt, bara att säga till ^^
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 02:19:11
BLOGG: http://starstablenichole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback