Vad Juli hunnit med idag:   

Har faktiskt känt mig rätt så flitig idag!
Har levlat med Ida Hawkberg ett tag, vilket var supertrevligt och allt gick sååå mycket snabbare.
 
 
Har sedan lyckats smita från den resterande levlingen, för att gå på mitt första ridpass i nya klubben.
Vi har trav den här veckan och ska fokusera kring det, vilket var dökul.
Vi travade runt fårhagen, körde mini travlopp där fina Wera placerade sig tvåa 2 gånger ;)
 
 
 
Det var nya personer som jag inte träffat förr, jättetrevliga, som var med i ridpasset
och jag blev välkomnad av dom också, så nu känner jag mig mer och mer hemma i DBC :)


Alli D

Vad roligt Juli! :D Själv har jag stannat som klubblös (förutom mina egna, tomma klubbar) efter Comet Hearts ;3

Svar: Haha jaa :D Åhh, äre inte dags att börja ta upp klubbchatten igen Alli :3
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 20:21:26
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Linda Youngwood

super kul att du gått med i dbc!
ska bli kul att lära känna dig ännu mer :D

Svar: Åh kul att höra, säger bara desamma! Du verkar jättetrevlig :D
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 21:39:12
Ida Hawkberg

Jag ber så otroligt mycket om ursäkt för att jag försvann när vi sprang ett lopp i VG!
Mitt internet stängde av sig, och har inte fungerat alls bra idag :c

Svar: Nämen ingen fara alls!! :)
Juliette Stardawn

2014-02-04 / 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback