Bildrensning på g.   

Jag satt tidigare idag och kikade genom min frapsmapp med över 5 000 bilder (!!) så tänkte jag att det kanske vore som en kul grej att starta februari på, genom att visa er lite höjdpunkter/roliga minnen/fina bilder eller bara helt enkelt bilder som jag inte visat för er. Så nu ska jag sitta och beskära alla bilder till ett tidsinställt imorgon. 
Lär vara en rätt rejäl bildbomb, men sånt är alltid kul att kika på i vinterkylan :)
 
 
Bild från när Wera bestämde sig för en spontanflygning


Alli D

Jag hoppas på en bild av mig, haha ^-^

Svar: U never know ;)))
Juliette Stardawn

2014-01-31 / 17:44:34
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Nikki Westlake

Nämen titta där är ju finaste snyggaste jag :')))

Svar: Hahah jomen visst är det de! :DD
Juliette Stardawn

2014-01-31 / 21:17:18
BLOGG: http://jorvikdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback