Det här med fikat till SSO ~   

Idag kom det en uppdatering med fika till Star Stable.
Dock blev jag inte så taggad när jag klickade in på "Nyheter" på hemsidan.
 
Varför? Jag vet inte riktigt...
 
Fikadags!
 
Det här med att gå på Café och sitta där är något som jag nästan aldrig gör, tror det har hänt 1-2 gånger max under hela min spelperiod sen Maj. There you see. Jag hade hållt mina inställningar på några andra mer intressanta uppdateringar, som t.ex. fler hästar, mer kläder att fylla ut butikerna i Jarlaheim, mer gula uppdrag & att få börja jobba & bli mer bekant med de olika familjerna runt om i SB.
 
Men något som gör denna uppdatering lite mer positiv, är väl att det är en nån som kommer och tar beställningar av en. Man kan även välja olika slags fika alternativ! Superkul, då många bloggare hoppats på just en sådan uppdatering.
Men jag hoppas innerligt att kameravinkeln inte är som när man är på picknik.
Varför kanske ni undrar? Jag avskyr den kameravinkeln, som förflyttar sig hela tiden så man knappt får några bra bilder. Plus den där förgrymmade texten som ploppar upp hela tiden, "Du är på picknik med dina vänner..." bla bla bla. Den förstör ju mer än hälften av alla bilder och ja, jag vet att jag är på picknik! 
 
Luddigt inlägg, men ska kika närmre på uppdateringen senare, när alla människor fikat klart, för det lär vara hektiskt på dessa caféer nu ;)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback