En välbehövlig fika paus ~   

Sitter atm nere vid Stablebucks och planerar dagens träningar och uppgifter.
Passar även på att mobilblogga lite nu när jag upptäckt att dom har wi-fi i caféet!
Har nämligen varit bortrest i två dagar och kom precis hem igen till Jorvikstallet så jag anar att de flesta av mina hästar är överladdade med energi. Dom serverade inga mackor, så jag tog en väldigt god hallonpaj och lite kaffe med mjölk så jag orkar med all planering. Lyckades fånga Afrodite på bilden också, för vi ska nämligen snart iväg och träna lite hoppning hade jag tänkt.
 
 
Jag älskar att kunna sitta ned ensam och bara koppla av i den helt fantastiska omgivningen.
Kolla så vackert det är!
 
 
Nä, nu måste jag fortsätta att planera dagen & nästa vecka, ville bara passa på att slänga in ett inlägg!
Ska försöka uppdatera er när jag kommer tillbaka till Jorvikstallet :)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback