The Sims 3 beroende?   

 Har precis hittat mitt borttappade TS3 Husdjur och har suttit och gjort massvis med hästar.
Jag tar säkert minst 1 timme på varje häst, för själva utseendet & pälsen är viktig!
Så bli inte förvånade ifall de ploppar upp några TS3 bilder eller om jag knappt är aktiv, då vet ni nog vart lilla Juli är. Jo, begravd i spelet.
 
Denna goding gjorde jag i spelet och han har även apelkastade mönster, som tyvärr inte syns för jag var tvungen att printscreena ett urklipp från spelet som sänker kvallan enormt! :(
 
 
Sen tog jag en favoritbild, som blev ännu mindre & värre kvalla än den första, men den är värd att ploppa upp ändå tycker jag! Är så kär i han & hans färg får mer än gärna komma till SSO!
 
 
Sneakar in en bild på mitt nya sto också!
 
Är det någon av er som kör The Sims 3 husdjur? :)


Nichole starrock

Jag spelar också the Sims 3! Har lagt sso spelandet på hyllan lite nu veckan som har varit för att jag har hittat tillbaka till mitt "sims beroende"! c8

Svar: Hahah åh så känner jag med! Urkul ju :D
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 08:02:37
Myra

Jajamensan!! Fd. Simsfantast.. Nu har jag tröttnat lite men kikar in ibland.
Åh, vilken läcker häst *_* Min favorit som jag gjort är en skimmel som såg lite ut som en morab.. Med tecken åh ja den var så fin :__:

Svar: Hahah åhå i see, jo han är en riktig pudding! Åh en morabskimmel... 'dregel' Tänk å få in dessa till spelet :(
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 09:13:08
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se
Gåsis

Spelar sims :D

Svar: Härligt! :D
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 10:24:50
Tinnis Silverheart

Ja, jag spelar sims :3 är en simsfantast och ibland får jag simsperioder då jag endast loggar in på star stable för att kolla uppdateringarna xD Om du är medlem på thesims3.com heter jag DJSunnygirl om du vill adda mig >:D

Svar: Hahah åh jag känner igen mig så mycket! Tyvärr så har jag inte det, men om jag skaffar, ska jag genast adda dig B)
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 11:09:44
BLOGG: http://tinnisostars.bloggo.nu
Esmeralda Silverforce

Jag borde få hem spelet i brevlådan vilken dag som helst, CDON.se's kundservice har varit vidrig över årsskiftet xP

Svar: Jamen juste, det var de du pratade om! Nä huvva för CDON.se, dom som brukar vara så snabba annars! :( Jag köpte & laddade dock ner mina The Sims 3 spel där ifrån, för jag kunde inte vänta på att få hem dom :S HAHA!
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 12:32:56
BLOGG: http://monokerus.se
Kate Seaheart

Jag spelar Sims även fast jag nt spelat det på sjukt länge nu. Det tar typ en och en halvtimma för mig att göra en enda pålle vilket är sjukt lång tid för mig eftersom jag gör tre hästar. Simmarna kör jag snabbt efter som det nt är så intressant att göra dem, btw

Svar: Hahah ojoj! Ja, då lär de ta sin tid, men tycker det är sjukt roligt att sitta och vara lite kreativ! :D
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 15:42:59
BLOGG: http://kateseaheart.bloggo.nu
Diana Flowerpie

Man kan väl säga såhär. Jag har övergivit SS för att spela Sims.

Svar: HAHAHA, håll tummarna för de inte händer mig hahah C:
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 16:27:43
clara oldhaven

jag spelar sims 3 husdjur ^^

Svar: Härligt! ^^
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 17:35:51
Mary Northwood

Jag ÄÄÄÄLSKAR The Sims 3 Husdjur! Senaste hästen var en urgullig fjording <3 Laddade ner man och träns från det mest azum nedladdningssidan www.oldfellowranch.com ! Sjukt bra saker att ladda ner där. Finns även länkar till andra fantastiska nedladdningssidor! Värt en titt C: Och angående den där fjordingen, jag satt och fixade dom där jädra benen i ungefär 45 minuter ;_; Haha, Sims borde igentligen försvinna, det är för kul, man kan inte slita sig ifrån det ;_; Jag brukar lägga med än en timma på hästens form och färg, skapar alltid en egen häst, väljer aldrig en ras. Haha, en gång gjorde jag en shirehäst med halvlång man, extremt långa spinkiga ben och inget hovskägg, och en skäckig arab med stubbman och hovskägg C:

Svar: Åh gud vad kul! Jo jag har laddat ned en hel del saker från den hemsidan & andra, älskar att hitta nya hemsidor med massa fina saker till häst & ryttare! :D Då har vi det gemensamt, för jag brukar alltid fixa till mina egna hästar genom alla jädrans inställningar, färger och former hahaha, till slut blir man galen! x)
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 19:08:29
BLOGG: http://www.starstablehorses.bloggo.nu
Siri

Det är helt sjukt kul, har bara spelar Sims tre dagar i sträck nu... Försöker att hålla mig borta, heh

Svar: HAHAH men siri då! Jag håller på ladda ner massa spännande saker till spelet nu, oh no beroende fasen har börjat... D:
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 20:31:40
BLOGG: http://moonbear.blogg.se/
Rose Skystar

Älskar sims om jag har en familj så måste de ha en häst eller hund eller katt :)
Jag älskar mina simmar tycker jag gör de jätte bra :D (inte för att skryta)
Mina hästar blir sådär beror på min ork ;)
Men tycker det är jätte kul att skapa egna simmar och djur göra egen färg,mönster mm
Din häst är helt gudomlig så bilden först och tänkte ''VAD ÄR DET FÖR NYTT HÄST SPEL?!!?!?!?!''
Sen läste jag sims och bara ''Omg snygg häst''
Fattar inte hur du lyckades kan du inte filma när du gör några hästar typ som denna ? ;)
PLZ ♥

Svar: Haha nejdå, skryt på du! :) Vissa hästar som man sitter med en längre period blir såå mycket bättre än om man snabbt fixar ihop något på kanske 10 min! HAHA, åh nä vad gulligt av dig, tack så hemskt mycket :D ♥ Kanske det kanske, ska fundera över det!
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 20:56:33
Selena Flowerfall

Har länge varit en Simsnörd, men jag spelar i perioder! I vissa perioder så spelar jag nästan varje dag! Har inte spelat så mycket nu på hösten och vintern, men i somras spelade jag mycket Sims. Det är jättekul, och The Sims 3 husdjur är ju ett jättekul expansionspaket! Man kan fastna vid det i flera timmar! :D

Svar: Då är du nästan exakt som mig! Ibland kan jag sitta och nöta det i flera veckor nonstop, sen har jag uppehåll på typ ett halvår hahah x) Håller med dig fullständigt!
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 21:18:12
BLOGG: http://selenas.bloggplatsen.se
Felicia Greenhill

Har suttit med Husdjur och In i framtiden nu de senaste dagarna xD Det är ju så kul :DD

Svar: Men eller hur!! Döskojigt :DD
Juliette Stardawn

2014-01-07 / 21:44:25
BLOGG: http://feliciagreenhill.blogg.se
Minna Silverhill

Men snart måste jag ta och orka ladda ner det igen >.<
Jag saknar det mycket, jag kan inte ha det på min laptop, blir för tungt för den, den bara flippa ur när jag testade att ladda ner sims 3 på den >.<

Men när det var nedladdat på denna dator så spelade jag det direk när jag fick chansen!

Ps.Älskar din blogg!.Ds

Svar: Åh jag gör det! Haha, åh tack så hemskt mycket Minna!! :D
Juliette Stardawn

2014-01-10 / 13:17:43
BLOGG: http://minnajorvik.blogg.se
Kristen Darknight

Jag har kört det i 3 år lol

Svar: haha nämen se där! ^^
Juliette Stardawn

2014-01-15 / 21:48:30
Liv

Hej...jag spelar sims 3,men har ett problem.
Det är så att jag aldrig får till några bra Färger av dom som fins från bärjan.
Jag har hd coat grejen och så,men det blir endå dåligt.
Har du några tips på vad jag ska göra?
Eller vart man kan få ladda ned?
Tacksam för svar.
❤️

2014-08-23 / 08:20:20

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback