Ett av mina nyårslöften ~   

Ett av mina nyårslöften ni spelet var att hålla hårt i mina Star Coins.
Och vet ni vad, jag har lyckats än så länge!
 
 
Det kanske är lite för några, men inte för mig. För jag ska sluta köpa SC så mycket som möjligt.
Jag har inte gjort av med nån enda onödig SC på häst, utrustning eller dylikt på väldigt länge.
Jag har sparat alla lördags SC jag fått den närmaste tiden och jag ska fortsätta.
 
För inte förrens jag får minst 2000 sc ska jag släppa efter och köpa varken en ny häst eller onödigt plagg.
Får bara se om jag lyckas hålla mig... Äsch det har gått bra hittills så nu kör vi hela vägen!


Diana Flowerpie

Det klarar du!

Svar: Håll tummarna Diana! ^^
Juliette Stardawn

2014-01-20 / 08:03:23
Mary Northwood

Jag känner att jag har blivit "klokare" med tiden... Jag kastar mig inte till varje affär på lördagar då jag fått mina lördags-SC längre. Jag har ALDRIG köpt SC, men jag har ändå 7 hästar, varav 6 köpta för SC som jag sparat ihop. Jag spontanköper ingenting. Jag väntar hellre några dagar och tänker efter riktigt ordentligt. Vill jag ha det eller inte? Detta gäller såväl kläder och utrustning som hästar. En annan sak som jag gör när jag är osäker på om jag ska köpa en häst eller inte när jag fått dom där sista 100 SC:en som gör att jag har råd, är att fusk-kika bland filerna efter hästfiler. Det kan nämligen ge en vink om det börjar dra ihop sig till en ny hästras eller ny hästfärg. Jag har nu under 9 veckor sparat mina SC till min drömhäst (jag vettefan hur den ser ut, men jag är säker på att det kommer klicka direkt!). Om den kommer imorrn, som kommer jag ändå vänta tills på lördag (då jag kommer nå över 1000-strecker >:3) med att köpa den. Jag ska tänka som faen. Jag är taggad nu alltså. LÄTTA PÅ BROMSEN OCH KÖR FÖR FAEN! <--- Mitt budskap till SSO-teamet i dessa tider.

Svar: Åh vad smart du verkar vara! Jag känner samma sak här faktiskt, jag slösar inte lika mycket på onödiga saker som ändå ruttnar bort i stallet eller garderoben! :) Gud vad kul med en ny häst förresten, Good Luck! :DD
Juliette Stardawn

2014-01-21 / 21:13:56
BLOGG: http://www.starstablehorses.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback