Fina Sigge ~   

Eftersom jag spelar TS3 på min andra laptop, som är lite äldre, så rotade jag lite i gamla arkiv på datorn och hittade massa gamla fina bilder av min skimmelponny Silvergaze aka Sigge. Minns ni honom?
Han var ett spontan köp som resulterade i att vi inte klickade och jag sålde honom.
 
 
Bilden ovan är från första gången jag red på min fina prins, samma dag hade jag fått hem honom.
Minns hur överlycklig jag var och sprang omkring med honom, fastän han var mer som en snigel.
Nä usch, jag saknar min fina Sigge.
 
 
Fast jag har ju en ny skimmel i stallet, Coralpeak, men jag skulle nog kunna tänka mig att ev. ta hem honom ändå! Jag är inget fan av ponnysar, för jag tycker personligen dom är sååååå sega, men Sigge var något alldeles speciellt. Vill få hem min kära ponny igen...
 


Minna Silverhill

Minns honom som igår ♥

Svar: Åh ♥
Juliette Stardawn

2014-01-09 / 17:35:47
BLOGG: http://minnajorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback