Money money ~   

Idag när jag loggade in på mitt konto, så hade jag 200 sc mer än vad jag hade innan.
Såklart blev jag glad, jag menar free money! ;) Men sen chockad.
Hur kunde dom pengarna komma in till mitt konto? Jag antog att det hade något med SSO teamet att göra.
 
Hörde mycket spekulationer om att det var bara Life Time spelarna som fick, så jag prövade att logga ut och in på min andra användare som inte ens är Star Rider. Där fanns det också 200 sc som jag inte haft innan!
 
 
Såg mycket i chatten om att vi fick det som en liten gåva för att serven varit nere under dagen, vilket den har varit iallafall för mig. För jag kom inte in förrens nu. Sen var det andra som sa att de som loggar in innan midnatt, får 200 SC, så om ni inte redan varit inne idag, logga in nu och ni får förhoppningsvis 200 sc extra i sparbössan! ;)
 Jättetrevlig gåva som jag gärna tar emot fler gånger!
 


Emma Shortroad

Servern har ju haft massa fel sen de kom med Café uppdateringen.

Idag hamnade det om ett fel som uppstod i Europa så det var inte bara Sso som drabbas utan även andra Online rollspel här i Europa (skyll på oss ;p)

Så på grund av det felet så får vi som en "belöning" för våran tålmodiga väntan på att få spela igen så får vi 200 sc för hela helgen. Men eftersom jag kunde logga in igår så får jag nog bara 100 sc, då flera fått samma om de vart inloggad på Lördagen :)

Svar: Haha jahaa då förstår jag! :D Tack för lite mer info och håller tummarna att du får 200 ;)
Juliette Stardawn

2014-01-05 / 17:32:53
BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se
Lova pappystreet

Jag fick också det och jag skrev också det på min blogg förresten har du en bra blogg

Svar: Härligt! Tack så mycket! :D
Juliette Stardawn

2014-01-05 / 21:10:38
BLOGG: http://lovapappystreet.bloggo.nu
Emma Shortroad

Upptaderar dig lite, jag fick 300 sc xD

Svar: Haha nämen se där! Hade jag också velat ha ;)
Juliette Stardawn

2014-01-05 / 23:23:59
BLOGG: http://emmashortroad.blogg.se
Stacy

Fin blogg!

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Juliette Stardawn

2014-01-06 / 13:01:24
BLOGG: http://skywhisper.blogg.se
Sandy Sleepymountain

Hej Juliette! Jag undrar hur du gör för att få en del av bilden lite suddig och en annan del som vanligt. Använder du dig av PS eller GIMP när du gör sådana där bilder? Skulle iaf gärna vilja veta hur man gör ;) Tack på förhand!
MVH Sandy Sleepymountain

Svar: Hej på dig! Jag använder mig utav GIMP när jag redigerar de flesta av mina bilder :D Jag börjar med att ta "Lasso"-verktyget och markerar de område som jag vill ska bli suddigt eller oskarpt helt enkelt. Sen när området är markerat, så går jag in på filter, väljer Oskärpa och sen "gör oskarp". Sen upprepar jag hur suddigt jag vill ha det genom att göra om samma sak igen med filtrerna! Hoppas du förstod haha kramis! :)
Juliette Stardawn

2014-01-06 / 13:38:02
Selena Westgirl

jeg fikk 200 også :3

Svar: Åhå härligt! :D
Juliette Stardawn

2014-01-06 / 15:44:12
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback